В кухнята / веган

Печени зеленчуци с песто от спанак

Мисля че едни от основните вселенски закони (след онези другите за фундаметалните взаимодейстния) е че във всеки почивен ден, децета ти, които дори  и да са измежду онези най-най поспаливи същества, които през седмицата трудно се будят преди 9.00 и със срам( или пък напълно безсрамни) се появяваа на зовящято ги за социализиране/ обучении/ радост/ просто място за игра не по-рано от 10.00 точно в почивните днис песен на уста/ вик се събуждат някъде около 6.30!

А аз съм от онези майки, за които събуждането в 6.30 е равнозначно на зъл поглед/помисли и действия през следващите минимум 12 часа. Ако искате да ви се случи нещо лошо събудете ме преди 8.00. ако искате цялата вселенска прокоба върху себе си събудете ме в 6.30.

 

И за съжаление тези същите деца в този същия ден трябва да ядат. Добре де не съм толкова зла че да ги оставя на ккавото си уловят/ опекат/намажат върху филия. Смилявам се и мисля върху нещо много бързо и лесно за готвене, което да не ме направи по-зла и същевременно да е достатъчно вкусно, за да репарира поне малко недостатъците на деня.

 

Печени зеленчуци с песто от спанак.

 

IMG_2939_1

Продукти:

зеленчуци: картофи, морков, брюкселско зеле, лук

сол

мащерка

зехтин

 

За пестото:

1/2 ч.ч. слънчоглед

2 шепи спанак

зехтин

лимонов сок

сол

IMG_2958_1

 

 

Нарязвате картофите на резени, морковите на дължина, лукът на четвъртинки и заедно с брюкселското зеле ги овалвате в зехтин и сол. Поръсвате с мащерка и ги пъхате във фурната поне за 45 мин.

 

 

 

IMG_2972_1

 

За пестото смелете на блендера слънчогледовите семки, добевете спанак, зехтин, лимонов сок и сол.

Приятен апетит!

 

Вашият коментар