Интровертно

Проверка на реалността

всяка година преди рождения ден

откривам по една нова бръчка

а ти се подсмихваш

на пазара продавачката на дини ми подвиква момиченце

а във вторник с децата в ръка съм госпожо

 не съм тук нито сега

 

 тогава на онази несъстояла се среща

когато татко те води за риба

а реката замръзна в мълчание

ето така се копаят дупки

ето така…

не, не знам как се лови риба,но дай да опитаме

а ти май ще порастнеш

ще станеш жена

и майка

това не ме интересува

исках просто да знам за момчетата

 

 там някъде живеем всички до плажа

непризнато известна

неизвестно колко щастлива

не преизчислявам лихви

и не мисля за

вечерята

куфари

гостите

покривът

Избори

 

 от утре наужким ще съм на 40

ще си казвам , ех защо не съм на 30

щях

да замина да уча в Германия

да емигрирам

да направя околосветско

да започна да рисувам

да публикувам роман

по-често да съм оффлайн

и да се радвам на …

 

 сега постоянно воювам

обримчена в обещания

не бродирам

нямам мушкато

спестявания

или топло ядене в печката

губя ключове, време и спомени

не изключнам ютията сутрин

да поизгладя с нея вечер бръчките

Вашият коментар